Saturday 4 November 2017

Awais zafar forex handel


Forex Rates amp Trading Muhammad Awais DOB. 8 mars 1985 Pedagogisk bakgrund. BSC ELECTRONICS ENGG. (International Islamic University Islamabad-Year 2003-2007) Civilingenjör. Elektronik Engg. (Pågår) Poltechnic University of Turin, Italien Majors. VLSISystem på chip för trådlös kommunikation. Projekt: 1) Design Implementation och Performace Jämförelse av SISO-OFDM och Alamouti Block kodade MIMO-OFDM för wimax kommunikationssystem. 2) FPGA (Altera) implementering av ReconfigurablePipelined Fast Fourier Transform Hardware Accelerator. 3) Silikonimplementering av minneseffektiv multistandard LDPC-dekoder för Wimax. Jobb och samarbeten. Politechnico Di Torino, VLSI-lab. Pakistan Telecomm. Company Ltd. National Institute of Electronics. Se min fullständiga profilKing-EA Review Jag har en dålig vana att skriva som om uppgiften att skriva en bibel. Jag har lämnat in en tvist med PayPal (PP). Vanligtvis underhåller PP inte begäran om återbetalning av elektroniska varor. När jag ringde PP i Singapore och förklarade för dem rgds så informerade PP mig om att om jag kan lämna in bevis på att Zafar har lovat att återbetala mig och inte såg det som ett bedrägeri. PP kommer att undersöka det kravet och om det hittas sant, återbetalar mig och svartlistar säljaren. Jag fick min återbetalning av gbp69 inom 2 dagar efter att ha lämnat in den tvisten med PP. Om du råkar läsa det här, vänligen också google för HMG (Hikeman Solutions). De har också tagit för att stalling rgds återbetalningen. Jag kollade inte med PP-personal, jag var bara glad att jag kunde få tillbaka för denna transaktion. För gbp69 (abt usd100) bestämde Zafar, precis som HMG, att jag testa mitt tålamod och stötta deras rykte. Jag hoppas att det var värt det för Zafar. För mig var det det han förtjänade för att ha sådan oetisk praxis även som en biz-ägare. Om du fick olyckliga signaler och tjänster (EA, Mgt Fund etc) så är det definitivt hoppat över för många investerare. När du också bestämmer dig för att ha en eländig inställning till dina etiska uppträdanden som biz-ägare, är det bedrägeri. Eftersom Zafar nu kan ha placerat mig i sin mördarelista kanske de som läser kan rösta dina supportkommentarer om vad jag gjorde PS: Samtidigt som Vanligtvis växer gräs inte under mina fötter och jag har gått vidare till bättre tjänster och har bra rapporter som ska förbli privata 2013-09-09 1Star Jag måste svika de som tror på Zafar. Han hade ingått min begäran om återbetalning efter att jag har gett honom ytterligare 2 veckors förlängning. Den enda gentlemandelen är abt som icke-existens som hans löfte att återbetala mig. Abonnenterna på abt USD100 (gbp69) är inte så mycket, vilket är mer på spel är att han hade glömt, jag är ganska ökänd och att FPA nu har tusentals mbrs. Min recension av SP har gjort mig nästan den internationella ambassadören, som handlare från PH, Sydafrikanska, Australien, USA har skyped mig att chatta abt SP. Det är vad som ger ditt skype-nät du, vänner och ibland fiends. Tack för allt som skype och vänskap, kan du ha fler pips, bara inte med denna CAD 2013-08-26 1Star Jag var tvungen att döda 3 trades när sl 50pips, och bokstavligen drack pluggen och chattade med Ja för en återbetalning. Jag hade tur, alla 5-6 handlarna gick klokt upp (jag tror att en handel var profitale). På Ja-webbplatsen uppgav han att det var högst 3 branscher, så när jag insåg att handelsmönstret var oslagbart, stoppade jag EA helt. Några av de lossande affärer hade som 100pips dd. Ja berättade för mig att han nu kommer att placera 50sl och hålla sig till 3 max handlar men jag var inte villig att fortsätta, så fråga om återbetalning. Ja lovade att göra en återbetalning den 24 augusti. Det kom och gick och när jag chattade med honom idag (26Aug), berättade han för mig att han behövde tid för att kompensera vinsten så att han skulle behöva återbetala mig och be om en 2 vecka förlängning. Han lovade igen att den här gången (den 2 veckors förlängningen) han kommer att göra gott om återbetalningslovet jag inte vet, det låter säkert som ursäkta för mig. Jag är bara besviken över att Ja skulle göra det. Jag förstår inte riktigt var gick förskottsavgiften till jag betalar avgifterna i förskott, så det är förvirrande varför han inte skulle få pengarna att återbetala mig. Bara besviken och han verkade ha bra manners och kundservice till PS: Jag har lämnat in en tvist med PayPal, och Ja när du läser detta kan du göra som du lovade 2013-08-05 Ingen Rating Hmpph. Jag just idag, och jag var faktiskt sen för att få den 1: a handeln, men ROL, eftersom det var en säljs eurusd, och priserna har gått lite upp, kom jag in på BÄTTRE ep och vann 2,6pips mot deras 1.1: a 2-handeln vann 9,9 pips vs deras 7,8, och det var inte på grund av latens eller tidsförlopp, för de hade MYSQL-handelskopi och det skulle ha acceptabel latens. Det är fortfarande för tidigt att betygsätta dem. Jag kommer att hålla alla publicerade i slutet av augusti (med hänsyn till att jag började mth 2 handelsdagar senare, det vill säga jag missade 1Aug och 2Aug och började på 5Aug) Då ska jag försöka uppdatera senast september för att få resultat. Visa en konsekvent lönsam näringsidkare med industry8217s topputbildningsprogram Här8217s vad handlare säger att jag har gjort säkerligen att bara lära av riktiga handlare som lever av marknaden och inte självutnämnda guruer som ofta lär dig fel metoder som du då måste spendera år för att lära ut. Vad som var uppfriskande i denna träning var att flera ofta citerade bitar av traditionell handel 8220wisdom8221 ifrågasatte och visade varför de var populära i det vanliga, men kommer så småningom att skada din botten. Insikten var extremt värdefull och jag kunde inte ha uppnått dem om jag inte lärde mig från riktiga handlare med omfattande verklig handelsupplevelse. 8211 Gabriel T, Singapore Det finns så många glödlampmoment i detta träningsprogram som visar dig hur proffsen verkligen handlar om att mitt självförtroende har skott långt upp. Slutligen att ha en metod med en riktig kant där oddsen är konsekvent till din fördel kan göra någon säker. Jag har ett antal briljanta nyckeltagelser utskrivna tillsammans med min dator som jag går över varje dag. Ziad och Awais är också förmodligen de mest vänliga och hjälpsamma handelsförmedlarena där ute. De har en stor passion för att verkligen hjälpa aspirerade handlare. Jag tror att det program som de har byggt är den mest omfattande, välstrukturerade och robusta handelsutbildningen där ute som kan göra dig verkligen framgångsrik, och jag skulle inte tveka att ge det min fullständiga rekommendation till någon näringsidkare seriös om deras framgång. 8211 Jason Stolte, Jersey, U. K. Jag vill uppriktigt tacka handlarna bakom OpenTrader för deras fantastiska ansträngning för att bygga upp detta träningsprogram. Som nybörjare hade jag sökt så svårt för att fördjupa min inlärningskurva och hitta en metod som faktiskt fungerar i den verkliga världen. Så länge, tyvärr har jag konsekvent befunnit mig att marknadsföra metoder från människor som inte verkligen handlade. Denna träning ändrar allt. Jag rekommenderar starkt det för någon näringsidkare som vill vara noggrant styrd av stora handlare som också är exceptionella lärare. 8211 A. Daem, Dubai, UAE kopia Copyright 2012-2017 - Spark Analytics, LLC. RISKOPPLYSNING. Handel med värdepapper, optioner, valutor och terminer kanske inte är lämplig för alla och innebär risk för att du förlorar del eller alla dina pengar. Informationen är pedagogisk och utformad för att bidra till din allmänna förståelse av finansmarknaderna och teknisk analys. Använd det du vill och på egen risk. Vi är inte registrerade investeringsrådgivare. Denna information är en allmän publikation som speglar vår åsikt och är inte en specifik rekommendation till någon individ. Du måste konsultera din egen mäklare eller investeringsrådgivare för investeringsrådgivning. Att kontrollera risken genom att använda skyddsstopp är viktigt. Observera att användningen av stopporder inte alltid är effektiv vid begränsande risker. Marknadsförhållandena kan göra det svårt om inte omöjligt att genomföra sådana order under perioder med extrem marknadsvolatilitet eller låg likviditet. FULL RISKOPPLYSNINGSRÄKNING OCH DISCLAIMER. Sekretesspolicy Inkomst Disclaimer Vilka är vi Ziad Masri och Awais Bokhari, oberoende framtidshandlare som tittar på handel på ett annat sätt än de flesta utbildare och guruer som du kommer att hitta där ute. Till skillnad från de flesta inom branschen berättar vi inte vad du vill höra och berätta vad du behöver veta. Och du kommer se den från ögonen på riktiga handlare. Vi hävdar inte att vara guruer, men vi har varit i kvarteret tillräckligt många gånger för att veta hur handel verkligen ska kontaktas. Vad är vårt perspektiv på handel Det här är vår huvudsakliga övertygelse om handel, och all vår utbildning innehåller dessa 3 poäng: Aktiv handel är en prestationsdisciplin. Det är en mental sport. Det kräver rigorös kompetensutveckling och fortlöpande övning. Handel är inte enkel och lätt. Psykologi är viktigt, men det är inte allt. Handel baseras på enkla principer, men faktiskt med en hållbar kant på marknaderna kräver komplicerad kontextuell förståelse. Handel kan vara mycket mer än bara att tjäna pengar. Approached korrekt, kan det fungera som ett av de mest kraftfulla självutvecklingsverktygen som förbättrar hela ditt liv. Vi tror också att handel inte har något att göra med tur eller spel, och att det är mycket möjligt att sätta oddsen till din fördel konsekvent. Vi gillar inte misshandelstransaktionen och handlarna kommer i media och vi skrev och filmade den här videon som en hyllning till handlare överallt: Varför skapade vi ett träningsföretag Som erfarna handlare ser vi ett stort gap mellan vad den oberoende detaljhandlaren är undervisas och vad yrkesverksamma faktiskt tänker och gör. Och vi vill fylla detta gap. Många av vad där ute som passerar för bra handelsutbildning är bra bara för pocketböcker av de som säljer den. Men om du är en näringsidkare som är engagerad och seriös om att göra det, så har du kommit till rätt ställe. Vårt uppdrag är: Att hjälpa allvarliga aktörer att uppnå sin fulla ekonomiska och personliga potential. Det är vårt uppriktiga hopp att vår träning kommer att hjälpa dig mycket i din handelsresa och rädda dig några av de dödsfall och hjärtsorg som vi upplevde när du lärde dig. Om vi ​​lär dig riktiga färdigheter, inspirera dig och driva dig för att nå längre än du trodde var möjligt, har vi gjort våra jobb. Att uppnå allt du vill och livet av dina drömmar som en näringsidkare är möjligt. Nu får vi komma till jobbet. kopiera Copyright 2012-2017 - Spark Analytics, LLC. RISKOPPLYSNING. Handel med värdepapper, optioner, valutor och terminer kanske inte är lämplig för alla och innebär risk för att du förlorar del eller alla dina pengar. Informationen är pedagogisk och utformad för att bidra till din allmänna förståelse av finansmarknaderna och teknisk analys. Använd det du vill och på egen risk. Vi är inte registrerade investeringsrådgivare. Denna information är en allmän publikation som speglar vår åsikt och är inte en specifik rekommendation till någon individ. Du måste konsultera din egen mäklare eller investeringsrådgivare för investeringsrådgivning. Att kontrollera risken genom att använda skyddsstopp är viktigt. Observera att användningen av stopporder inte alltid är effektiv vid begränsande risker. Marknadsförhållandena kan göra det svårt om inte omöjligt att genomföra sådana order under perioder med extrem marknadsvolatilitet eller låg likviditet. FULL RISKOPPLYSNINGSRÄKNING OCH DISCLAIMER. Sekretesspolicy Förtjänst Ansvarsfriskrivning

No comments:

Post a Comment