Friday 29 December 2017

Bäst forex handlare 2017 nba


FOREX EXPERT-HANDELARE OCH LÄRARE Anmol började handla under sina tidiga högskolor utan mycket lycka till. Efter ett år upptäckte han ett mönster som fick honom att gå från 0 till över 10 000 per vecka i vinst. Till dags dato har Anmol tillkommit över 7 vinstsiffror för honom och hans investerare i handel vinner och fortsätter att vara en aktie - och valutahandel. Han är också en ivrig fastighetsinvesterare med en stor portfölj och har finansierat två andra tekniskt baserade företag TradingAlgoSytems och QuickSM - Idag använder Anmol mestadels sin dag för att förvalta medel och jobbar med studenter från levande handlare som han grundades. Grundades 2014 Tidigare medlem av Chicago Mercantile Exchange (IOM Division), Dales marknadsprognoser har sänts på Financial Television and Radio Station, inklusive CNBC. Pinkert stater: Precis som fastigheter är plats, plats, platshandel är psykologi, psykologi, psykologi. Han började handla valutor när CME lanserade IMM-divisionen som handlade valutaterminer på ett tavlan. Hans första jobb i branschen var som löpare för Dean Witter på CME-våningen. DIVERSIFIERA DIN HANDELSUTVECKLING genom att lära dig att handla Forex i 2 enkla steg 1. Grundvalarna för Forex. replika köpa basketball trye NBA billiga nba trjer basketboll kläder buyTop 3 Utvalda Forex Expert Advisors för januari 2014 Postat 3 år sedan 1:00 AM 24 januari 2014 14 kommentarer Glad 2014, jordklot Jag vet att I8217m är lite sent för det nya året festligheter men I8217m tillbaka med en annan uppsättning av utländska expertrådgivare Dessa har blivit uppmärksamma, eftersom de publicerade lovande resultat för den backtestingperiod jag använde, som är från januari 2013 till januari 2014. Här är de tre bästa systemen som har fångat min intresse för den här månaden: Don8217t berätta för honom Jag sa till dig, men Big Pippin bad nästan om att jag testa detta forexsystem eftersom namnet tog sin uppmärksamhet. Denna expertrådgivare utvecklades av författaren David Alfonsi och ingår i MLQ4-kodbasen. Enligt beskrivningen väntar detta system på att priset ska göra en stark fluktuation under en viss tid och öppnar sedan en omvänd position med ett gränssnittsgräns. Ljud intressant nog Här är backtestresultaten med hjälp av den rekommenderade EURUSD 1-minuters tidsramen: Antal affärer Så, vad tycker du? En snabb ansvarsfriskrivning innan du börjar köra dessa EA-enheter på dina plattformar though8230 Don8217t lita på robotar direkt. Didn8217h du tittar på Transformers Before du litar på en robot med ditt liv (eller i det här fallet din hårda intjänade pengar), se till att it8217s är en bra autobot och inte en dålig deceptikon. Med andra ord måste du göra dina läxor och ytterligare forskning för att ta reda på om EA är konsekvent lönsam eller inte. Bortsett från det, don8217t kassera ett system omedelbart om dess PL isn8217t är väldigt högt. Ta en titt på resten av statistiken, till exempel vinstförhållandet eller genomsnittlig vinst, och ta reda på om du helt enkelt behöver justera risken per handel eller sluta förluststorlek. Kanske behöver det bara några tweaks här och där, så ge det en chans genom att använda optimeringsverktygen på MT4. Det som jag planerar att göra Slutligen, kom alltid ihåg att tidigare resultat inte är en indikation på framtida resultat. Forexmarknaden är dynamisk i naturen, vilket innebär att ett system som har gått bra i en viss typ av miljö kanske inte kan klara av samma typ av resultat i en annan som är allt jag fick för nu. Om du tror you8217ve har en forexrobot som kan göra bättre än de som I8217ve presenterade, tvekar don8217t att holler på mig i EA-sektionen i forumet. I8217ve har skrivit de tre funktionerna där uppe för diskussion, vilket innebär att I8217ll kommer att hänga i det gemensamma oftare så att jag inte går tillbaka till yttre rymden igen. pip pip pip boop Tack för det trevliga inlägget. Jag har ett par frågor: 1. Don8217t tycker du att din provstorlek är för liten för att bestämma om det är en bra robot, menar jag att en provstorlek på 3 eller 5 inte är för mycket. Vem som helst kan göra 3 eller 5 bra affärer i rad eller dåliga affärer i rad och det betyder inte nödvändigtvis att personen är bra eller dålig näringsidkare. 2. Följande frågor är i mina ögon att bestämma om jag ska använda robotar eller inte: 8211 litar du på robotar mer än dina färdigheter 8211 vinner de dig mycket pengar 8211 använder du fler robotar på samma plattform eller bara man ändrar dem ibland 3. Det sista ämnet: Det är en grundläggande kunskap om hur robotar fungerar. Faktum är att jag arbetar på ett system som fungerar mycket bra i forex. Jag trodde jag låter någon skriva en programvara på den. Om jag gör det på sidor som Zulutrade eller andra företag så kan människor investera sina pengar och följa mina affärer ser de i vilka branscher de är eller inte. Det här är viktigt eftersom om de skulle se hur min robot fungerar skulle de lätt förstå mina idé och skulle inte betala för robotarna längre. Om de inte ser mina affärer skulle de bara se att pengarna kommer till deras konto. Jag väntar på dina svar och önskar dig lycka till. De skulle se att handeln kommer in. Så fungerar signaltjänster. Om de inte har ett system som dataminerar dina affärer, blir det svårt att berätta vilken indikatorkombination du använder för att göra dessa affärer. Tack för den informativa inlägget Efter att I8217ve läste din 3 EA8217s recension, valde jag No.3 (Double Up with a Twist) och hämtade den från mql4. Det hände dock inget på min MT4 när jag flyttade Double Up2-indikatorn från anpassade indikatorer till 1 Min-diagrammet. Vad jag gjorde var att jag klistrade Double Up2.mq4 i 8216experts folder-gtindicators forlder8217 som jag brukar göra när jag lägger till indikatorer i MT4. Det här är min allra första gång att installera EA på min MT48230 .. bara undra varför it8217s inte fungerar, och vad gjorde jag wrong8230 men ingen aning .. Skulle det vara en annan mapp än 8216indicators8217 mapp Tack för din förhand. Albert, EA8217s är INTE indikatorer. Deras filer placeras i roten till 8220experts8221-mappen, inte undermappen 8220indicators8221. När du öppnar MT4 kommer den att kompilera dem och de kommer att visas i avsnittet 8220Expert Advisors8221 i Navigatorn. Om du drar dem på ett diagram måste du verifiera att 8220Expert Advisors8221-knappen längst upp är Grön och inte Röd, annars kommer den inte att springa. Men innan du kör ett EA mot ett diagram, bör du först testa det i Strategy Tester för att se hur det fungerar och hur du ställer in parametrarna. Don8217t kör det bara blint på ett live konto-diagram utan att vara medveten om riskerna. Kanske för att den handlar så sällan. Bara 3 affärer mellan januari 2013 och januari 2014.Slideshare använder cookies för att förbättra funktionalitet och prestanda, och att ge dig relevant reklam. Om du fortsätter att surfa på webbplatsen godkänner du användningen av cookies på denna webbplats. Se vår användaravtal och sekretesspolicy. Slideshare använder cookies för att förbättra funktionalitet och prestanda, och att ge dig relevant reklam. Om du fortsätter att surfa på webbplatsen godkänner du användningen av cookies på denna webbplats. Se vår sekretesspolicy och användaravtal för detaljer. Utforska alla dina favoritämnen i SlideShare-appen Få SlideShare-appen att spara till senare, även offline Fortsätt till mobilsidan Ladda upp Logga in Registrera dig Dubbelklicka för att zooma ut TOP Forex Strategy 2014 - Kopiera handel Dela detta SlideShare LinkedIn Corporation kopiera 2017De bästa valutahandlarna slutar 2014 8211 Fick du dem Hej Forex-handlare, slutet av året är i sikte. Det är den här tiden på året där vi reflekterar över årshandeln och fastställer positiva nyårsmål för vårt handelsår 2015. Första halvåret 2014 var i allmänhet tuffa marknader 8211 massor av prissättning utan trender. Detta gjorde det väldigt svårt att göra vinst och visade verkligen vikten av Forex Money Management. Största delen av marknadsbeslutet beror på osäkerhet om majoriteten av centralbankerna 8216nästa spel8217. Vid mitten av 2014 centralbanker och matade sätter de sina kort på bordet vilket ger marknaderna en klar vägledning. I dag8217s efter 8211 ville jag bara runda upp några av de stora affärer vi har pratat om i krigsrummet och de främsta blogginläggen här. AUDUSD Bearish Trend Trades AUDUSD har varit en riktigt stor mover under den sista halvan av 2014 8211 denna bearish trend har skapat ett antal korta möjligheter till prisåtgärder swing trading. De senaste handelsuppsättningarna vi tittade över var dessa bearish rejection ljus som bildade medelvärdet. Se hur medelvärdet är snyggt vinklat här nere 8211 visar bra fart. I8217ve har en nivå märkt på diagrammet som inte gör mycket förnuft från ett dagligt diagramperspektiv 8211 it8217s är faktiskt en stark veckovis supportnivå. Nu var det veckovisa stödet uttaget av det starka trycket 8211, marknaden fortsatte att fria ner. De baisseffektiva ljusstrålarna som bildades av trenden hade en kropp på dem där stängningen var lägre än det öppna priset 8211 visa ve, en baisse kropp. Detta ger ett bra plus till den övergripande handelskanten när du letar efter kort. De bearish handelarna fungerade snyggt, eftersom det totala försäljningspriset fortsatte att driva Aussie-dollarn till lägre priser. Tyvärr erbjöds dessa signaler inte ett retracement entry-pris, men även med en breakout-post 8211 kunde de fortfarande ge bra avkastning på investeringen. AUDUSD har nått nästa veckovisa supportnivå 8211 vilket inte ger några tecken på trendutmaning. Faktum är att nivån skärs som en kniv genom vatten. Om priserna håller sig under denna veckovisa nivå kunde vi se mycket mer lägre priser men ändå ur AUDUSD för 2015. EURGBP Range Trades I vårt tidigare inlägg pratade vi om ett EURGBP-sortiment handelsmöjlighet. Ett Obsession 8216Doji8217 ljus bildat på en beprövad motståndsnivå på EURGBP dagdiagram 8211 som har fångats i intervallbundna förhållanden. Kroppen på detta ljus stängde också negativt, vilket är bra att se när man letar efter att bli kort på en marknad. Utlösaren här för en baissehandel är när marknaden bryter ut ur Indecision Candle låg 8211 som bekräftar baisse momentum. Eftersom det här är en intervallmarknad, kan vi se efter att rikta sig till intervallet för potentiella vinstmål. Let8217s se hur denna handel spelade ut8230 Denna handel slutade vara en bit av en resa och hölls i över en månad. Det är här din disciplin är riktigt testad. Priset gick under Obsession Candle, vilket utlöste att Doji breakout 8211 men didn8217t når det önskade målpriset innan det faller i ett tungt slipmönster. Det här är inte så att titta på dina diagram och bara låta din handel 8216do it8217s thing8217 kunna vara riktigt bra. It8217 är väldigt svårt att motstå frestelsen att övervaka, eller 8216micro manage8217 din position 8211 men de bästa resultaten uppnås vanligtvis när du har en 8216hands off8217-strategi. Denna handel jag tog personligen och faktiskt såg det nästan slog 1: 3 riskreward 8211 bara för att skjuta upp och driva min handel tillbaka till det negativa. Jag var denna handel gjord för. Tack och lov motstod jag trängseln att stänga den och låt den spela upp. Rallyet högre slutade att bli allvarligt avvisat 8211 skapande ett långstått baisse-baissejusstrålkastare (en andra säljsignal). Detta var lugnande för att se, och priserna hamnade ändå nedtryckt lägre efter det bildade avstötningsstearinet. Jag bestämde mig för att ta vinst på torsdag8217s nära 8211 det baisseffektljuset. Titta på supporten nu för några starka bullish signaler för att spela en annan seriecykel. Moral av denna historia är 8211 ibland får du snygga rena rörelser som driver affärer till 1: 6 vinster i en eller två sessioner, då får du dessa affärer som sätter dig genom pipslipan och ger dig den nagelbiterna ångest. Kom bara ihåg att använda korrekt riskhantering och försök ta bort dig från diagrammen om du känner att du förlorar känslomässig kontroll. USDJPY Bias Change Swing Trade En annan baisseffektiv inställning som we8217ve pratat om är ett 8216tittigt bodied8217 bearish rejection candle på USDJPY. På det dagliga diagrammet kunde USDJPY inte hålla över medelvärdet och en viktig svängnivå. Björnen drev priset lägre och ändrade all dynamik här i negativet. Ett baisseavstötande ljus bildades när svängningsnivån som nyligen bryts från ovan 8211 hölls som nytt motstånd och innehöll pris från att flytta hit. Detta kommunicerade möjligheten till ytterligare bearish rörelse och potentialen för en medellång sikt bearish trend att utvecklas. Det var några initiala bearish follow-through från den bearish price action setup. Men marknaden återhämtade sig mycket snabbt och växlade växlar snabbt. Det haussefulla ögonblicket sparkade tillbaka och snappade priserna upp igen högre än nivån. Vi vet alla Forex trading har ett obligatoriskt förlorande element till det 8211 så det finns ingen anledning att blyga bakom att förlora handel. Denna handel var en förlorare, men skälen till handelsuppsättningen var sunda. Många handlare kommer att försöka hitta ursäkter för att handla 8211 Ibland måste du vända om hur du tänker och fundera på att du inte kommer in i handeln. Nu har USDJPY drivit sin uptrend back up 8211 Kommer leta efter långa signaler för att utveckla inline withe fortsätter till 2015. AUDCAD Swing Trade From Hot Spot AUDCAD är en av de senaste bransch som diskuterades i vårt krigsrum kommentaren. Ett bearish rejection ljus 8211 med ett negativt stäng var tryckt på en bearish hot spot på det dagliga diagrammet. Hot spots är områden i prisdiagrammet där flera variabler sträcker sig samman för att stödja handeln 8211 i det här fallet var det en gungnivå medeltalet. I vår kommentar förklarade vi att det här är i grund och botten en 8216textbok perfect8217 swing trade setup och it8217s svårt att inte hitta några anledningar att inte handla denna möjlighet. AUDCAD har faktiskt producerat många bra baissehandelstillfällen 8211 tack vare den australiensiska dollarens svaghet. För det första hade vi en dubbel insamlingsinspelningsinsamling 8211, en mycket kraftfull breakout-katalysator. Du kan se det övergripande baisseflyget som genererades av den dubbla Inside Day-brytningen under de senaste två månaderna 8211 med bearish rörelse som fortfarande fortsätter idag. Det fanns några andra prisåtgärdsuppsättningar som anpassades till den nedåtgående rörelsen under vägen. Därefter fanns det ett baisseffektivt ljus från medelvärdet och en gungivå. Denna handel såg snygg bearish följ vidare till nästa supportnivå. Nästa är 8216textboken perfect8217 swing trade som vi just tittade över. Vi kan se detta pris åtgärder signal producerade några bra bearish följa igenom till en vecka stödnivå. Det ser inte ut som showen är över, med veckan stänger tungt på support. Om den australiensiska dollarens svaghet fortsätter till 2015 8211 kunde vi definitivt se den här marknaden driva in i nya nedgångar. Råolja går in i frikost En av de största drivrutinerna från 2014 är råolja surprisingly8230 vilket är bra för alla 8211 eftersom vi nu börjar se droppar i bränslepriserna. Monster downtrend producerade några bra baisse prisaktionssignaler som den här dubbla insidan-konsolideringsmönstret8230 Jag talar om dubbla Inside Day-inställningar mycket 8211 och betonar de explosiva utbrott som de kan producera. Jag är en idiot, för jag backade ner ur denna handel 8211 skrämmad av den extrema volatiliteten av råolja. Kom ihåg hur jag sa ibland, du behöver tänka på att jag inte skulle kunna ta hand om trade8217, ja jag hoppades att jag skulle se mer av en retracement som jag inte ville korta eftersom marknaden var lite längre än genomsnittet. Men jag borde ha vetat från erfarenhet 8211 när råolja har gått, det går Wowie, den här dubbla inutbrottet orsakade råolja att släppa mer än 10c per fat. Det här är den råa kraften på dubbla insidan dagbrytningar jag berättade om 8211 nu Jag sparkar mig själv för att inte dra avtryckaren på den här, men jag ville dela den i today8217s inlägg. Den bearish dynamiken verkar ha stannat och funnits lite stöd i veckan. Min mäklare har inte tillräckligt med historiska data för denna marknad för att hitta några historiska nedgångar. Så väsentligt är det här diagrammet i okänt territorium nu. Om du kolla in det veckovisa diagrammet är denna marknad extremt översträckt från it8217s menar 8211 så det är ett varningsskylt som en korrigerande rörelse beror på. Vi kommer förmodligen se att denna marknad återhämtar några förluster innan några lägre drag inträffar. Min grattis till de War Room Traders som tagit detta drag. Lär dig hur man handlar pris Åtgärd Om du vill lära dig hur man handlar Forex marknaden med hjälp av prisåtgärder metod som visas i today8217s post 8211 you8217ve kommer till rätt plats. Inne i Forex-handlare Krigsrummet medlemskap är 8211 är en av de mest omfattande prisåtgärderna Forex-kurser tillgängliga online. Den täcker alla inställningar, inmatningar, utgångar, stoppplatser och innehåller också några av de mest kraftfulla penninghanteringsplanerna som du kommer att stöta på. Så om du är en eftertraktad näringsidkare, vill du rensa upp din handel och hitta klarhet på marknaden 8211 kolla in medlemmarna i War Room för Forex Traders. Jag önskar er alla en god jul och det bästa för det nya året. Jag hoppas 2015 är ett mycket lukrativt år för dig och önskar dig bäst på diagrammen Njut av den här artikeln Det skulle betyda mycket för mig om du skulle kunna dela det. Vänligen lämna även dina tankar i kommentarfältet nedan

No comments:

Post a Comment