Monday 11 December 2017

Scalper ea forex handel


Forex Robot Scalper Intelligent Forex Robot (Forex Trading Robot, Forex ea, Forex Scalper) för Metatrader baserat på neurala nätverk. 300 vinst per månad. Maximal drawdown 7. 90 vinnande affärer. 100 automatiserad handel. Gör handel på alla valutaparramar 5 min och 15 min (visar bästa prestanda på EURUSD, GBPUSD, AUDUSD) Visar ett stort antal affärer per dag, med minsta förlusttillverkning. Självlärande och självuppdaterande forexrobot anpassar sig till nuvarande marknadsförhållanden. Inbyggd automatisk riskberäkningsalgoritm. Fungerar på kort och medellång sikt. En licens gäller för multiplicera faktiska konton. Utvecklat av ett team av professionella handlare och programutvecklare. Forex Robot Scalper Verklig kontoupp rapport Nedladdad version. Aftrer betalning kommer att göra att du kommer att få nedladdningslänk. Gratis teknisk support via Email, Skype och Teamviewer. Forex Scalping Strategy System v2.0 EA Uppdaterat Forex Scalping Strategy System v1.4 EA Den här gången vill vi presentera dig med vår Forex Scalping Strategy EA. Det är ny exklusiv EA som inkluderar helt automatiserat skalningssystem för valfritt valutapar. Denna EA är speciellt utformad för små tidsramar som: M1, M5, M15, M30 8230 Det är bra för forex nybörjare eftersom det kan fungera med små konton och mycket storlekar som börjar så lågt som 50. Du kan börja handla med mikropartier som 0,01 och växa upp ditt konto. (Kontrollera videon för presentation). Den här versionen kommer med stora nya funktioner som: Stor mer informativ info-skärm Nya buggar och låter fri källkodskärna Scalping trend känslighetsjustering EA med full inställningar och omvänd system Anpassningsbar storlekshantering Massor av inställningar: Du kan anpassa denna Forex EA Robot för dina behov. Du kan ändra inställningar som t rens känslighet (ju mer du anger mindre EA kommer att vara känslig för momentrörelser), handelstid, omvänd system och mycket mer. Du behöver inte spåra marknaden hela tiden och vänta på de viktiga nivåerna att komma in längre, låt EA göra det för dig. Kontrollera testresultatet på baksidan. Under denna testperiod producerar EA inga dragdragningar. vinstförhållandet är 100. Även med en så liten kontostorlek med 100 initial insättning håller EA stabil och vinster 100 vinst per månad. Denna Forex EA Robot kan handla helt automatiserad. du behöver bara ställa in den, placera den på ditt favoritsvalparparagram, välj den tidsram du vill, luta dig tillbaka och se hur det gör jobbet. Den har kompakt, men helt justerbar EA-egenskaperskontroll. Det är ett bra verktyg för nybörjare att hoppa in i automatisk handel. Om du inte vet hur du konfigurerar denna EA oroa dig inte 8211 det finns få. set-filer inkluderade och användarhandboken så att du har allt du behöver för att komma igång Denna Forex scalping-strategi EA är utrustad med ny funktion som heter EntryMode. Du kan använda det här alternativet för båda handelsformat. Det kan se hela handelssystemet. så du kan bestämma om marknadsförhållandena ändras och du vill vilja handla i motsatt riktning när marknaden förändras. På så sätt stannar du alltid med trenden. Eller du kan bara lämna det för att EA ska bestämma. Vi använder också vårt unika sätt att kontrollera riskerna vid automatisk handel. Du kan välja hur du vill styra hanteringen av storleksstorlek. Det går att sätta på eller stänga av mycket stigande mekanism. Varje version av vår mjukvara kan handla med vilken tidsram och vilken som helst currencie par samt lager, metaller etc. Denna EA kommer att fungera med alla mäklare som kommer att stödja MT4 handelsplattform. Alla våra EA8217s kan till och med handla flera par samtidigt som de separeras av magiskt nummer. Programvaran har ett speciellt minnesystem som skapar minnesfiler och loggar handelsprocessen, så du förlorar aldrig din handelscykel vid plattformskrasch eller några problem med anslutningen. Den här versionen av EA innehåller senaste listan med inställningar och ny information om pengarhantering, så att du enkelt kan spåra din handelsprocess. Denna funktion kommer att göra din handel säkrare och stabilare. Börja tjäna vinst på professionell nivå. Få din egen kopia av: Scalping Strategy System EA v2.0. Vi rekommenderar starkt att testa dina inställningar på backtester och demo innan du kör den live. Det finns 2.set-filer och användarhandboken med 8211 så du behöver inte oroa dig om du inte förstår alla inställningsvillkor. Om du har några problem eller frågor, fyll gärna i kontaktformuläret. Detta är uppdaterad version V2.0 som innehåller funktioner: 8211 Tilläggsskyddsskydd 8211 System med fast minnesfilsystem 8211 Manuell inmatningsfunktion tillgänglig 8211 Fast trailing stopAdaptive Scalper EA Beskrivning Adaptive Scalper EA är en multivaluta scalper Expert Advisor, avsedd för EURUSD och GBPUSD på tidsram M15. Med flera strategier är den mycket anpassningsbar på marknadsförhållandena. Kan också användas på andra par som USDCAD, EURGBP, USDCHF. Tradena är baserade på flera indikatorer och det är inte en tick-scalper EA. Det överensstämmer inte med FIFO-regler, behöver 1: 300 hävstångsminimum och en lågspridningsmäklare. Adaptive Scalper Expert Advisor med ett smart riskhanteringssystem - identifierar automatiskt prisrörelsen på 4 tidsramar och fungerar enligt nuvarande villkor. Det rekommenderas att använda en lågspridningsmäklare och en VPS. Du kan börja använda den med endast 100. För kunder Vänligen skriv författaren i privat meddelande för att veta vilket par som kan handlas för det aktuella året, vilken mäklare, kontotyp och annan rekommendation. Parametrar Expertnamn Ändra det för att dölja EA-namn från mäklare MagicNumber Unikt nummer för strategi 1 MagicNumber1 Unikt nummer för strategi 2 MagicNumber2 unikt nummer för strategi 3 MagicNumber3 Unikt nummer för strategi 4 StartHour Hour of mt4 terminal där EA börjar starta marknaden StartMinute Minute of mt4 terminal där EA kommer att börja komma in på marknaden StopHour Hour of mt4 terminal där EA kommer att sluta komma in på marknaden StopMinute Minut av mt4 terminal där EA kommer att sluta komma in på marknaden SafeMode Ett smart riskhanteringssystem, var god ange alltid True Lots mycket storlek för fast handel om risken ställs till 0 LotDecimal om din mäklare börjar med 0.01lot med ett steg på 0,01, ställ det till 2. Om din mäklare börjar med 0,1 lot med ett steg på 0,1 lot, sätt det till 1. Risk Andel av eget kapital att handla, om du använder Risk 0 kommer det att handla ett fast lot MaxTrades Max antal öppna affärer i taget SL3 StopLoss SL StopLoss. båda stoppförlusterna ingår i det smarta riskhanteringssystemet TP Målvinst atrm15maxpips maximala pips på m15 med atr Spread är den maximala spridningen i pip för att begränsa spridningen som tillåts att handla ECN True om du använder ett ECN-konto, False om du använder ett icke-ECN-kontoStandard-konto. det är inte ett problem att ställa det till sant på alla kontotyper. Strategi Tester Resultat Testade i 14 år: På EURUSD år 2000 till 2014 genererar det i testaren mer än 32.000.000 från 100 insättning med Risk 10 Arief Adianto är en professionell näringsidkare sedan 2006, föreslår han till alla i MQL5munity att inte köpa EA om författaren Visar inte ett övervakningskonto på mql-signaler. Du hittar Adaptive Scalper EA-övervakning, här: mql5enusersalchemistseller EA hat potenzial, jedoch muss man die gro223en DD verkraften k246nnen wenns mal passiert. EA ist sehr Broker abh228ngig. Auf lang Sicht gesehen wird es wohl laufen auf kurze wird es nur wenig Profit machen. Zu Arief. Uppdaterad, berättar om uppdateringar, som finns i alla Stille Das Geld und das wars. evtl. Hade är genug av alla dem här, det är en bra sak, men jag vet inte om det är ett problem med Fehler im EA, det finns en fråga om Leute hier ein Produkt f252r 1500 kauft. p. s Ich selber nutze den EA söndag 10.2014 nutze aber ein ganz anderes setting och paar. Jag är väldigt nöjd med produkten. Denna EA rekommenderas och uppdateringen till version 4.0 är en anrikning för denna produkt. Beroende på mäklaren är backtesterna nästan identiska med de levande övervakningssignalerna. På lång sikt är EA helt fantastiskt och rekommenderat. På kort sikt kan det finnas (hårda) motgångar. Beloppet är sedan beroende av personliga riskinställningar. EA: s prestanda kan förbättras genom att övervaka nyhetsflödet under handels timmarna. Tyvärr bara 3 stjärnor från mig för att uppenbarligen stöd för EA är avslutad av författaren. Ledsen att ändra omröstningen av granskningen, men vi måste vara ärliga. Roboten skulle vara bra, men i verkligheten är det inte. Tyvärr kan en robot som du förlorar allt du har samlat på ett år, inte kallas en bra robot. Jag försökte studera och anpassa roboten till någon form av händelse som kan skada våra intäkter, men i slutändan citerar lugn dagkvot har roboten inte visats för att anpassa sig till olika situationer. Rådet att inte köpa det eftersom det i slutändan inte samlar någon vinst. Kanske förlorar du inte, men jag spenderade 1.499 för en vinst, för att inte få min huvudstad nästan lika. Definitivt skulle jag inte rekommendera. Jag fortsatte också med att torka bort den studie som jag gjorde på den här roboten, för att i slutändan visat sig vara bara slöseri med tid och ineffektivt. Om du är förtjust i sopor, köp själv den här roboten. ASEA adaptiv skit EA Jag hade otur att börja använda EA precis precis vid dagen för den stora stoppförlusten i förra månaden, vilket slog på min Eglobal-, ActivTrades - och OctaFX-konto. Och sedan av en annan prank av ödet hade jag en annan stor stoppförlust på grund av sommarbesparingsfrågan i OctaFX. I180m ok eftersom återhämtningsfaktorn för denna EA är mycket bra. Och för ActivTrades har jag redan överträffat förlusterna och I180m i resultatzonen på mindre än en månad. För OctaFX och Eglobal är mitt konto fortfarande under återhämtning, och om allt går bra tror jag på minst 2 veckor att de också kommer att vara i resultatzonen. Så från min mycket korta erfarenhet med det är Activtrades för tillfället det bästa alternativet för EURUSD. Den här månaden öppnade jag också ett konto i Armada Markets och lyckligtvis den här gången fick jag en bra vecka och jag fick redan 10 med det. Uppdatering: Efter en lång tid i vinst, där vi flera stora stopp förluster som blåste upp alla konton som var i vinst, och mycket mer. De nuvarande marknadsförhållandena är mycket utmanande för denna EA, så I180m ändrar den till 2-stjärnig recension. Jag är rädd att jag måste uppdatera min ursprungliga positiva kommentar. Arief har varit bra stöd och detta EA har varit mycket bra tidigare. Det är bara olyckligt att EA inte riktigt kan anpassa sig till förändrade marknadsförhållanden. Jag har sett massor av signaler och konton blivit väldigt nästan blåst och alla löpande vinster har gått. Jag kommer lämna 2 stjärnor för min recension eftersom jag tror att detta fortfarande har potential, det behöver bara några kloka uppdateringar när det gäller när det stänger affärer och hur det filtrerar affärer. Jag hoppas att Adaptive Scalper ser en uppdatering i framtiden. Bara att notera har jag ägt detta EA sedan september 2014. VPS,,. ,. ,,. ,,. UPD 02062015,, 5. (EURUSD, GBPUSD USDCHF), MaxTrades1. UPD 30122015, 3,1 4,0. . SL. ,,,. 5-10. 1999,. Jag köpte EA och resultatet på mitt konto är fantastiskt. Jag vet att denna EA är avsedd för EU och GU, men jag fann det också lönsamt på andra par. Helt nöjd jag använder den på flera mäklare och jag älskar det mer eftersom det bara handlar i 2 timmar per dag. Se bara till att din mäklare har låg spridning och ingen server fryser, du kommer att bli bra. Slutligen stress fri handel nu. Tack alchemist för att låta din EA gå offentligt och ge mig fullt stöd från början. Tveka inte ut med mina frågor. D Jag har följt Arief39s rekommendation för mitt senaste konto. Den startades den 30 januari 2015 med en deposition på 1027,67 USD för att starta. Hittills har jag ett uttag på 1829 USD och min balans är nu 4865.78 USD och växer - Tack Arief Detta är en recension som kommer från en forex nybörjare. Därför anser jag att det vore bäst att ge dig en överblick över min förståelse om valutahandel. Åtminstone skulle du veta var mina åsikter kommer ifrån. I storleksordningen 1 10, där 10 är förskottsexkurshandeln, är jag på nivå med 2. Jag har varit medveten om de potentiella (och riskerna) förexhandeln i mer än 10 år nu från när onlinehandel fortfarande är Övergång från den gamla skolan utskrivna handelsblad, grafer och linjaler för att förutse ett valutaparresultat. Inom den tiden hade jag min andel av förluster med forex, medan jag handlade med mikrokonton (300USD) med FXCM och så mycket som 2.000 USD när en nära vän av mig handlade för mig. Jag tror att hon var offer för riskfylld handelspraxis att inte sätta stoppförluster. När Lehman Brothers kollapsade 2008 slog allt ner i avloppet. Kanske är 2000 USD inte mycket för andra, men kommer från ett utvecklingsland, det är redan för stort. Valutahandling kräver inte bara kunskap om ekonomiska och tekniska indikatorer, utan innebär också en strikt känslomässig kontroll om att inte drabbas av rädsla och girighet. Eftersom jag inte har så mycket tid att studera forexstrategier, och eftersom jag också lätt kan påverkas av rädsla och girighet, så tänkte jag att det måste ha varit ett sätt att automatisera handel. Så jag googlade Forex Trading Robots, Automated Trading, och stötte på mycket men slutade med Adaptive Scalper Expert Advisor (ASEA). ASEA vs andra robotar expertrådgivare (EA) Det finns många robotar där ute som fordrar att dubbla eller tredubbla dina pengar på mycket kort tid. För bra att vara sant Precis Robot prisintervall från USD100 till till och med 10.000USD. De flesta av dem är fulla av marknadsföringshöjd. Eftersom det finns för många av dem där ute, är det verkligen svårt att hitta vilken som är äkta. Så jag måste noggrant hitta recensioner, ladda ner testprogramvara och titta på faktiska handelskonton som använder den marknadsförda EArobot. Och det kokade ner till mellan två: ASEA och en 350USD Robot. Jag lutade mig mot 350USD-roboten eftersom det främst är billigt så risken är låg jämfört med ASEA som prissattes den tiden vid 1.299USD. Men när jag tittade på recensionerna, utfördes livekonton, var 350USD-roboten inte imponerande alls. Jag fick reda på att de flesta av dessa starkt marknadsförda robotar har betalat recensioner och optimerad sökmotor. De måste marknadsföra det så mycket som de kan, eftersom de i grunden tjänar från varje köp och alla garanterar inte återvända ändå. De kan ha en 30-dagars tillfredsställningsgaranti, men vad händer om du bara börjar börja förlora den 31: e dagen. Det går din 350USD. Även ASEA garanterar inte återkomst och har inte ens en 30-dagars tillfredsställande garantipolitik. Att spendera 1,299USD är verkligen en stor risk. Men jag bestämde mig fortfarande för att få ASEA efter att ha läst alla kommentarer och recensioner. Jag började med ActivTrades enligt rekommendation av utvecklare med en initial insättning på 1000USD. Efter en månad fick jag en nettovinst på 64USD. Det var inte så mycket men det var okej eftersom det fortfarande var positivt. Under den andra månaden fanns det ett mäklarsystemproblem som resulterade i att mitt konto gick ner till 857USD. Vi var tvungna att dra ut från ActivTrades. Efter att ha dragit ut mina pengar på 857USD deponerade jag 1000USD med Tickmill. Detta är min fjärde månadshandel med Tickmill. Med detta skrivande är mitt saldo 6,869.50USD utan några öppna affärer. Jag kommer inte kunna ge dig mina livekonton, men det finns många ASEA-användare i det här samhället med livekonton som du lätt kan kontrollera - inklusive det från utvecklaren. Som nämnts är ASEA dyrt. Jag köpte den på 1.299USD i början av året och nu kostar det här 1 500 USD. Enligt utvecklaren, anledningen till att han gör det dyrt och ökar priset efter några månader, är att han vill begränsa antalet användare, vilket för mig är meningsfullt. Till skillnad från andra robotar, är ASEA inte aggressivt marknadsförd och stöd ges endast av utvecklaren själv. Detta är en av de faktorer som övertygade mig. Produkten drivs inte av girighet, men vinsten från försäljningen är fortfarande kvar. Såvitt jag förstod handlar ASEA under icke-turbulenta marknadsförhållanden. Det är optimerat för hårbotten under specifika timmar (t ex 2300 till 0100) och specifika valutapar. Jag speglar i stort sett vad som helst och mäklare som utvecklaren använder. På så sätt, om det kommer att uppstå problem med handel eller mäklare, kan hans rekommendationer tillämpas i enlighet med detta. Kom ihåg att jag bara är nybörjare, så jag vill inte ta för mycket risk genom att utforska utifrån utvecklarens förslag. Vinst och förlust Även om ASEA är redo att handla från måndag till fredag, det finns dagar som det inte kommer att handla. Kanske uppfyller villkoren inte kraven för handel. Den dagliga vinsten varierar från mindre än 5USD till hundra. Jag tror att det beror på din nuvarande handelsbalansmarginal. Men ibland när förluster uppstår, kommer det att tömma alla dina två veckors vinst eller mer. Hittills är mitt slut på månadsbalansen fortfarande på den positiva sidan. Jag har läst några kommentarer om att förlora handel med ASEA. Ett av de vanliga problemen är att de handlar andra par som inte för närvarande rekommenderas av utvecklaren eller kanske deras inställningar är olika. Även om det sägs att ASEA kan användas för att byta andra par, skulle jag alltid föreslå att följa utvecklarens rekommenderade par, inställningar etc. Bättre än bara, spegla vad som helst mäklarparationer eller inställningar som utvecklaren använder. Håll även koll på kommentarer och recensioner för att hålla dig uppdaterad. Stödet hittills har varit utmärkt. Utvecklaren hanterar personligen supporten och det tar vanligtvis honom mindre än 24 timmar att svara. Jag tror att detta beror också på ditt geografiska läge eftersom det finns gånger som han svarar inom några timmar eller mindre. Hans stöd sträcker sig ibland till hur du hanterar dina mäklare. Det finns viss kritik om några förlorade affärer konton som tagits ner (inte offentligt synliga längre) eftersom de inte var lönsamma. En som jag kan komma ihåg var med ActivTrades. Jag tror att det handlade om GBPUSD och USDCAD-par, vilket jag också speglade med samma mäklare. Eftersom det inte handlade bra (bidragit av mäklare och valutaparet) rådde utvecklaren omedelbart att dra ut medel, flytta till en annan mäklare och valde ett annat valutapar. Med detta skrivande handlar jag GBPUSD och USDCHF. Även om jag tror att jag förstår avsikten med varför den togs bort tror jag att det fortfarande är bäst att utvecklaren borde bara ha hållit den synlig från allmänheten för att öka öppenheten. Obs! Även om jag har nämnt att det fanns en fråga om ActivTrades säger jag inte att ActivTrade inte är en bra eller dålig mäklare. Kanske är ASEA inte bara optimerad för att arbeta med en sådan mäklare. ASEA-användare är aktiva på signalsidan, särskilt avsnittet Kommentarer. Det är en grupp av människor som tillhandahåller användbara tips, råd och feedback (även negativa). Så var noga med att kolla in det här varje dag. Rekommendationer och slutsats Även om det har varit mycket vinst över användarna, DETTA ÄR INTE DEN HELA GRÄNSEN För alla andra handelsplattformar och strategier är detta mycket riskabelt och garanterar ingen avkastning. Vi är beroende av utvecklarens erfarenhet av handel och expertis som översatts till en expertrådgivare (EA) som gjort oss tillgängliga (ASEA). Investera inte på detta om du planerar att vara din enda inkomstkälla. Även om ASEA-strategin riktar sig till vinst, är det fortfarande mycket möjligt att du kommer att förlora. Du bör förbereda dig för det här för att om du inte är så kommer du att sluta sulking och hata detta program. Men om du verkligen är beredd att förlora, så kan du helt enkelt släppa och fortsätta om det händer. Men om du tjänar, skulle det vara perfekt Om du vill minska risken kan du dela din investering med någon och kanske dra tillbaka din kapitalinvestering när du har tillräckligt med vinst. Utför också due diligence. Utforska andra robotarEAs, jämför, kolla recensioner, test. Kanske kan du hitta ett program bättre än det här. Jag ger denna ASEA och utvecklaren en 5-stjärna. Han gör världen till en tjänst och vi borde vara mycket tacksamma för det Tack Arief Om du tycker att denna recension hjälpte till och skulle vilja köpa ASEA, klicka på den här länken (eller kopiera klistra in om den inte kan klickas): MQL5 kommer att tillhandahålla mig en remissbonus om du köper via den länken. Naturligtvis har du alltid möjlighet att köpa direkt från sidan Signaler. Spara dig själv 1500 Marknader förändras hela tiden och det här är inte enbart för marknadsföringen. Stopp är enorma och vinsterna är små. Det gör också mycket stora poster som om 1 sak händer och saker händer kommer stora förluster att uppstå. Jag äger 4 andra ea39s samt gjorde min egen allt som clown denna ea för en bråkdel av priset. Tillverkaren arief kommer att hävda att någon som har problem att förlora pengar är på grund av mäklare känslighet. till exempel om spridningen är 1,2 pips istället för 1. Det är skräp speciellt med tanke på högstoppsförlusten. Om du vill spendera 1500 för att spränga ditt konto så småningom gå vidare men kom ihåg jag varnade dig Det är min anledning att skriva denna recension. Expertrådgivare är bra, följer helt och hållet principen quotset up and forgetquot. Men inte alla mäklare är acceptabla för det, bör du kontakta författare för en lista över godtagbara (i grund och botten är det nödvändigt att ha låg spridning och ingen spridning utvidgas under vissa timmar). Du kan hoppa över parametraroptimering och använda standardiseringar, ea anpassar sig själv till nuvarande marknadssituation, och om någon affär slutar med negativ vinst - ea kommer att överväga denna situation i framtiden när nya affärer öppnas och kommer framgångsrikt återställa förluster med nästa affär. Författaren svarar alltid på frågor i kommentarer och privata meddelanden, du kan vara säker på att ditt problem kommer att lösas. Du kan titta på författarnas signaler - det här är vad du får i ditt riktiga konto. Om du vet hur man gör ett experttest med 99,9 tick modelleringskvalitet - kan du testa det med olika handelstimmar för att få mer lönsamhet eller mindre drawdown och ställa in dessa timmar för handel på riktigt konto. Men du bör vara försiktig, handelstimmejusteringar kan få stor inverkan på resultatet. Till exempel om du ställer in handel 00: 00-24: 00 under testet ser du att de mest lönsamma timmarna är 22: 00-01: 00. Sedan om du bara sätter in handelsklockan klockan 22.00 till 01.00 och gör ett annat test - kommer du märka att den lönsamma perioden nu är 23.00-01.00, och klockan 22.00-23.00 blir nu olönsam. Så, innan du ansöker om en ny handelsperiod till reellt konto - testa igen med denna exakta nya handelsperiod, för att säkerställa att hela den valda perioden är lönsam. Och om olönsam del fortfarande finns i början eller i slutet - ta bort dem och test igen. Hej, jag skulle bara vilja säga att författaren till denna EA ger bra service och jag är väldigt glad med min hjälp hittills. Tack. Ray Scalper Strategi Ray Scalper är resultatet av vår forskning inom området strålning och insatser för att möjliggöra genomförandet av koncepten i Forex trading. denna EA har utvecklats med tanke på kravet på korta vinster hos de flesta handlare. Ray Scalper ger god diversifiering av portföljen eftersom dess handelsstrategi är helt annorlunda än andra EA som för närvarande finns kommersiellt. Ray Scalper är baserad på begreppet ray tracing. SupportResistances beräknas med hjälp av Fibonacci-nivåer, veckoklassiska vridningar och andra standardmetoder. Dessa nivåer betraktas som föremål. EA-stängningen var 15: e minut, och EA skjuter ut strålar i både långa och korta riktningar. Standardmålpriset (H1 ATR) är placerat på avstånd ca 6 timmar. Strålar som kunde nå målet utan att skära över några stödresistensnivåer betraktas för handel. EA öppnar en lång eller kort handel baserat på bästa möjliga strålningsriktning. Stoploss placeras vid 4x H1 ATR. Detta gör det möjligt för EA tillräckligt med utrymme att stänga affärer som inte fungerar omedelbart i sin tjänst. Läs mer om Ray Scalper Trading Strategy. Ray Scalper är en produkt från PhiBase Technologies. Vår första produkt, PhiBase Synergy, släpptes i februari 2012 och har fungerat mycket bra. PhiBase Technologies är en av de mest respekterade utvecklarna av Expert Advisors i Forex trading community. På Phibase värdesätter vi ärlighetens professionalism på alla nivåer och arbetar för att göra automatiserad handel framgångsrik för våra medlemmar. PhiBase ger även medlemmar regelbundna tekniska rapporter baserade på viktiga händelser eller ytterligare information som skulle hjälpa dem att förstå handelssystemet bättre. PhiBase har ett av de bästa kundsupporten inom branschen. EA granskas internt och all statistisk analys utförs i slutet. Detta gör det möjligt för potentiella medlemmar att fatta ett välinformerat beslut innan de börjar använda EA. Alla våra produkter granskas också av oberoende, icke-associerade granskare. Vi är också tillgängliga för tekniska diskussioner på Donna Forex forum. Läs mer om PhiBase Synergy. Ray Scalper V3.0-funktioner Handelsstrategi baserad på konceptet Ray Tracing Price Action Analyserad på M15 och H1-tidsramar Strategi baserad på M15H1 Trading Range Channels Fibonacci-nivåer

No comments:

Post a Comment