Friday 29 December 2017

Kondakov forex handel


Jag är glad att välkomna dig på den här webbplatsen Det svåraste är att skriva om sig själv men jag ska försöka. Jag föddes den 10 juni 1982 i staden Melitopol i Zaporozhye-regionen (Ukraina) i en gemensam familj. Min pappa var universitetslärare och min mamma arbetade som ekonom vid ett bygg - och reparationsföretag. Min barndom var vanlig, som liknar en av många andra barn. I skolan utvecklade jag ett djupt intresse för matematik och informationsteknik och detta formade mitt längre liv. Redan i gymnasiet skrev jag programvara och hade ett litet företag som samlade datorer från reservdelar. Från 1998 till 2002 var jag student vid Taurian State Agrotechnical Academy med huvudämne i ekonomi, men tyvärr gjorde jag inte examen eftersom jag inte hade tid att studera och gå till föreläsningar alls. Jag ägnade all min tid tillbaka till att arbeta med datormaskinvara och att bilda mig själv som affärsman. Vid den tiden ändrade jag massor av jobb jag handlade med metallprodukter, öppnade min egen smed, en resebyrå och en provisionbutik. Jag handlade med reservdelar till jordbruksmaskiner och till och med kycklingar, min vän och jag sålde dem runt regionen. Men i slutändan tog min kärlek till IT över och jag dök helt in i Internet och sätt att tjäna pengar online. Senare förstod jag naturligtvis för den förlorade tiden med min högre utbildning och 2006 tog jag examen från Zaporozhye institut för stats och kommunal förvaltning, med huvudämne i företagsledning, och under 2011 fick jag även en magisterexamen inom administrativ förvaltning . Under 2004-2005 började jag bilda mig som en näringsidkare, analytiker och en entreprenör inom IT-sfären. Huvuddelen av min verksamhet var att tillhandahålla konsult - och outsourcingtjänster, webbplats - och mjukvaruutveckling, SEO och, naturligtvis, finansmarknadsanalys. Under 2005 inledde jag skapandet av en välgörenhetsorganisation, som fortfarande finns. Jag har alltid stött på tanken att alla måste göra goda gärningar och jag är fortfarande av den här uppfattningen, gör mitt bästa för att hjälpa alla som är i behov. Sedan 2006 har jag haft det mesta av min tid att studera finansmarknaderna. Därefter blev analysen av de globala ekonomiska trenderna min hobby och en grund för min framtida karriär. Vid 2011 hade jag vuxit till nivån för att dela min erfarenhet med andra. Som ett resultat publicerades min första bok Learn to Earn in Forex. Det blev en universell lärobok för alla som ville tjäna på valutamarknaden. Mitt mål var att dela med andra mina kunskaper som hjälpte mig att bli en framgång. Genom att följa upp detta initiativ år 2012 kom min andra bok Hur man ser och förutser Forex marknaden, där jag förklarade för mina läsare vad FOREX-marknaden är och hur man orienterar sig mer i detalj. Under 2012 tillsammans med mina medarbetare grundade jag institutet för ekonomisk utveckling i Ukraina, som förenade kända vetenskapliga ledare inom ekonomi, samhällsvetenskap och statsvetenskap. År 2013 publicerades min tredje bok som heter The Psychology of Trading eller hur man tämmer Forex Market. I denna bok läser jag läsare med mina synpunkter på det globala finansiella systemet och erbjuder praktiska råd om hur man kontrollerar sina känslor och strider. Under årens arbete har jag etablerat ett stort antal företag och blev meme wrangler av många framgångsrika IT-projekt. Jag blev också författare till flera viktiga utvecklingar inom internethantering, som nu används runt om i världen. År 2013 var också märkt med att erkänna mig som filantrop, och som ett resultat fick jag den mest prestigefyllda utmärkelsen i Ukraina - Årets Årets Man i kategorin Philanthropist. Fram till september 2014 arbetade jag som personalanalytiker i företaget Financial-Consulting som tillhandahöll analytiska tjänster av internationell standard. Mina rekommendationer som köpts av ledande mäklarfirmor har många gånger ändrat införandet av Forex-marknaden i CIS och dess konkurrenspolitik. Jag utvecklar för närvarande flera IT-projekt av internationell standard, och jag är fast besluten att presentera projekten för alla i närmaste stund. För närvarande är utvecklingen hemlig för att bevara konkurrensfördelen så länge som möjligt. Jag representerar den nya generationen entreprenörer, jag är en självgjord man. Som affärsman är jag fullt ut dedikerad till mitt arbete, trots den stora arbetsbelastningen hittar jag alltid tiden att göra välgörenhet och överväga alla önskemål om att hjälpa det jag får. Dessutom skriver jag en ny bok och en avhandling. Jag ägnar varje extra minut att uppfostra min dotter och med andliga metoder, så jag har nästan ingen tid att vila. Men när jag tar en minut för det, föredrar jag aktiv rekreation och självklart, om jag har tur, gillar jag bara att ligga på stranden med min älskade fru. Som en hobby skriver jag poesi och musik. Jag tror på Gud, som leder mig genom livet. MetaTrader 4: Lär dig att tjäna i Forex Digital Technology Intellectual Works Nuvarande bok diskuterar i detalj grunderna för att arbeta med MetaTrader 4-plattformen: från installationen av terminalen på din dator till testning rådgivare. Huvuddragen i boken handlar om visuell demonstration av de processer som handlare kommer att möta under arbetet med terminalen. Boken är rik på exempel på att implementera de viktigaste MetaTrader 4-verktygen i praktiken. Boken är avsedd för professionella handlare såväl som startande investerare som använder MetaTrader 4-handelsplattformen i sitt arbete. BookBaby den 10 april 2012 Redaktörer39 Picks Ångra Projektet Verktyg Titans Knappen Kuben Den Underjordiska Järnvägen (Oprah39s Bokklubb) I En Mörk Mörk Trä Herr Penumbra39s 24-timmars Bokhandel Tjejen med Nedre Tillbaka Tatuering Mer Forex Alla nyheter Senaste Forex mäklare Forex trading har en hög risknivå och kan inte vara lämplig för alla investerare. Innan du bedriver handel med utländsk valuta, var vänlig och gör dig bekant med sina specifika uppgifter och alla risker som är förknippade med det. All information om ForexBrokerz publiceras endast för allmän information. Vi föreslår inga garantier för exaktheten och tillförlitligheten av denna information. Varje åtgärd du tar på den information du hittar på den här webbplatsen är strikt på egen risk och vi är inte ansvariga för eventuella förluster eller skador i samband med användningen av vår hemsida. Allt textinnehåll på ForexBrokerz är upphovsrättsligt skyddat och skyddat enligt immaterialrätten. Du får inte reproducera, distribuera, publicera eller sända någon del av webbplatsen utan att ange oss som en källa. ForexBrokerz hävdar inte upphovsrätt över bilderna som används på webbplatsen, inklusive mäklare logotyper, stock bilder och illustrationer. Forexbrokerz webbplats använder cookies. Genom att fortsätta att bläddra på webbplatsen godkänner du vår användning av cookies. Läs vår sekretesspolicy. Psykologin för handel eller hur man tämmer valutamarknaden för valutamarknaden Ekonomisk ekonomi Den här boken ger läsarna möjlighet att titta på strukturen i det globala finansiella systemet genom ögonen på Konstantin Kondakov, en professionell näringsidkare. Boken handlar om handelens psykologi och det är skrivet av en verklig utövare. Den innehåller svar på relevanta frågor angående strukturen och arbetet på FOREX-marknaden. Här hittar du ett minimalt teori och tydliga exempel från det verkliga livet, praktiska tabeller och användbara applikationer. Författaren diskuterar svåra saker på ett enkelt och fascinerande sätt. Han är helt öppen med läsaren, och han publicerar även exemplar från sin personliga handlare dagbok. Psykologin för handel eller hur man tämmer Forex-marknaden är en referensbok för både proffs och nybörjare på FOREX-marknaden, vilket verkligen kommer att bidra till att bevara och öka din kapital. BookBaby den 07 november 2013 Redaktörer39 väljer det Ångra Projektet Verktyg Titans Cracking The Cube Underground Railroad (Oprah39s Book Club) I En Mörk Mörk Trä Mr. Penumbra39s 24-timmars bokhandel Flickan med Lower Back Tattoo

No comments:

Post a Comment